CHIPTUNING FORD

Ford Mondeo V generacji 2.0 TDCI 180KM sterownik Delphi DCM6.1

Ford Mondeo V generacji 2.0 TDCI 180KM sterownik Delphi DCM6.1
Po modyfikacji uzyskaliśmy 215KM i 448Nm
Modyfikacja
Z 180KM na 215KM

Ford Ranger 3.2 TDCI 200KM

Ford Ranger 3.2 TDCI 200KM, jednak zmierzona moc seryjna to tylko 182KM
Po modyfikacji uzyskaliśmy 212KM i 580Nm
Przyrost +30KM i +95Nm
Modyfikacja
Z 182KM na 212KM

Ford Focus RS 305KM

Ford Focus RS 305KM
Po modyfikacji 370KM i 585Nm

Modyfikacja
Z 305KM na 370KM

Ford S-Max 2.0TDCI 140KM

Ford S-Max 2.0TDCI 140KM sterownik Delphi DCM3.5 Po modyfikacji uzyskaliśmy 189KM i 416Nm

Modyfikacja
Z 140KM na 189KM

Ford Kuga 2.0TDCI 2016r. 150KM

Ford Kuga 2.0TDCI 2016r. 150KM na sterowniku Delphi DCM6.1
Modyfikacja 181.4KM i 424.8Nm

Modyfikacja
Z 150KM na 181KM

Ford Mondeo IV 2.2TDCI 175KM

Ford Mondeo IV 2.2TDCI 175KM sterownik Bosch EDC16CP39
Po modyfikacji 216KM i 494Nm
+35KM i +80Nm 💪💪💪

Modyfikacja
Z 175KM na 216KM

Ford Focus C-Max 1.6TDCI 110KM

Ford Focus C-Max 1.6TDCI 110KM
Dpf i egr off + modyfikacja oprogramowania. Wynik końcowy to 141,2KM i 352,7Nm

Modyfikacja
Z 110KM na 141KM

Ford Mondeo 2.0TDCI 140KM

Ford Mondeo 2.0TDCI 140KM z 2014r
Po modyfikacji 180KM i 407Nm

Modyfikacja
Z 140KM na 180KM

Ford Fiesta 1.4TDCI 68KM

Ford Fiesta 1.4TDCI 68KM na sterowniku EDC17C10
Po modyfikacji 97,7KM i 202,8Nm

Modyfikacja
Z 68KM na 98KM
Scroll to Top