Chiptuning Renault

Renault Clio IV RS 1.6T 200KM

Renault Clio RS 200KM, Po modyfikacji 243KM i 311Nm

Modyfikacja
Z 200KM na 243KM

Renault Megane III RS 250KM

Renault Megane RS 250KM Wydech przelot oraz modyfikacja programu, wynik końcowy to 321,7KM i 478,4Nm

Modyfikacja
Z 250KM na 322KM

Renault Megane II RS 2.0T 225KM

Renault Megane RS 2.0T 225KM. Za pracę silnika w tym aucie odpowiada dość skomplikowany sterownik Sagem S3000. Po naszym strojeniu 272KM i 421NM

Modyfikacja
Z 225KM na 272KM

Renault Clio III RS 197KM

Renault Clio III RS z wolnossącym silnikiem 2.0 16V 197KM, silniki te niestety rzadko dysponują taką mocą jak podaje producent, w tym przypadku moc zmierzona to tylko 184KM. Po modyfikacjach mechanicznych które przeprowadził właściciel (Y-pipe supersprint, wkładka k&n, sportowy katalizotor 200cpsi) oraz strojeniu na oryginalnym sterowniku Sagem S3000 uzyskaliśmy 211.1KM i 232.5Nm, dodatkowo po montażu dolotu z wyścigowej wersji Clio R3 moc podskoczyła do 216.5KM i 236.3Nm Ostatecznie +32.4KM i +40.2Nm w wolnossącym silniku 😎

Modyfikacja
Z 197KM na 217KM

Renault Trafic III 1.6dCi 90KM

Renault Trafic III 1.6dCi 90KM Po modyfikacji 136KM i 318Nm 💪💪💪 teraz już można się dość sprawnie poruszać 😄

Modyfikacja
Z 90KM na 136KM

Renault Laguna III 2.0dCi 150KM

Renault Laguna III 2.0dCi 150KM Po modyfikacji 179Km i 393,4Nm

Modyfikacja
Z 150KM na 179KM