Chiptuning Volkswagen

Arteon
Caddy
Golf
Transporter
Tiguan
Passat

VW Passat B8 2.0TDI 150KM z 2017r. Po modyfikacji 194KM i 448Nm

Modyfikacja
Z 150KM na 194KM

VW Tiguan II 2.0TDI 150KM z 2018r, silnik o oznaczeniu DFGA z przebiegiem 13tys kilometrów. Po modyfikacji oprogramowania w najnowszym sterowniku EDC17C74 uzyskaliśmy 190KM i 457Nm 😎 💪

Modyfikacja
Z 150KM na 189KM

VW Golf VI 2.0TFSI 211KM DSG wersja USA. Auto trafiło do nas już modyfikowane, ale program pozostawiał wiele do życzenia. Naszym zadaniem była modyfikacja programu w sterowniku silnika, gdzie oprócz “mocy” uruchomiliśmy popcorn który działa tylko na postoju. Dodatkowo zmodyfikowaliśmy skrzynię DSG, wyłączyliśmy KickDowna w trybie Tiptronic, w trybie sport przesunięte na wyższe obroty zmiany biegów oraz przesunięte obroty Launch Controla inaczej dla ESP ON i inaczej dla ESP OFF. Efekt końcowy jaki uzyskaliśmy, to 261KM i 390Nm (na więcej niestety nie pozwoliła turbina)

Modyfikacja
Z 211KM na 261KM

VW Touran II 2.0TDI 140KM, silnik o oznaczeniu CFHC i sterownik EDC17C46. Po naszej modyfikacji uzyskaliśmy 180KM i 408Nm

Modyfikacja
Z 140KM na 180KM

VW Caddy III 2.0TDI 102KM EURO6 z 2017r sterownik EDC17C64. Po dokładnym sprawdzeniu okazało się , że turbosprężarka i wtryski są dokładnie takie same jak w wersji 2.0TDI 150KM Po naszej delikatnej modyfikacji uzyskaliśmy 167KM i 375Nm 😎😎

Modyfikacja
Z 102KM na 167KM

VW Passat B5 1.8T AEB 150KM. Dość mocno pomodzone mechanicznie auto trafiło do nas na strojenie. Większe wtryski, większe turbo, dolot i wydech oraz stary sterownik ME3.8, który niestety nie jest lubiany przez tunerów, ale dla nas nie jest problemem. Efekt końcowy to 257.3KM i 356.3Nm 💪💪💪

Modyfikacja
Z 150KM na 257KM