CHIPTUNING VOLVO

Volvo S60 2.0D VEA Biturbo 190KM

Volvo S60 2.0D VEA Biturbo 190KM
Po naszej modyfikacji uzyskaliśmy 229KM 483Nm
Modyfikacja
Z 190KM na 229KM

Volvo V40 2.0 D2 VEA 120KM

Volvo V40 2.0 D2 VEA 120KM
Po modyfikacji uzyskaliśmy 167KM i 407NM
Przyrost +42KM i +114Nm 💪💪💪
Modyfikacja
Z 120KM na 167KM

Volvo S60 1.6D 115KM na sterowniku SID807EVO

Volvo S60 1.6D 115KM na sterowniku SID807EVO
Po modyfikacji 135,9KM i 324,3Nm

Modyfikacja
Z 115KM na 135KM

Volvo XC60 2.4D 175KM na sterowniku EDC17CP22

Volvo XC60 2.4D 175KM na sterowniku EDC17CP22
Modyfikacja 220.6KM i 501.6Nm

Modyfikacja
Z 175KM na 220KM

Volvo C30 T5 2.5L Turbo Benzyna 220KM

Volvo C30 T5 2.5L Turbo Benzyna 220KM
Modyfikacja 257KM i 411Nm

Modyfikacja
Z 220KM na 257KM

Volvo XC70 2,4 D5 185KM

Volvo XC70 2,4 D5 185KM
➡️Seria zmierzona 173KM 374Nm
➡️Po modyfikacji uzyskaliśmy 211KM 484Nm

Modyfikacja
Z 173KM na 211KM

Volvo XC60 2.0D 136KM

Volvo XC60 2.0D 136KM
Modyfikacja 178KM i 423Nm

Modyfikacja
Z 136KM na 178KM

Volvo XC90 2.4D 163KM

Volvo XC90 2.4D 163KM
Po modyfikacji uzyskaliśmy 198KM i 486Nm

Modyfikacja
Z 163KM na 198KM

Volvo C30 2.0 D 136KM

Volvo C30 2.0D 136KM Modyfikacja 164KM i 386Nm

Modyfikacja
Z 136KM na 165KM

Volvo V40 Cross Country 1.6D 115KM. V40-tka wyposażona w sterownik Continental SID807EVO, który jak się okazało miał dodatkowe zabezpieczenie antytuningowe tzw Torque Monitoring. Po naszej modyfikacji uzyskaliśmy 136KM i 305Nm

Modyfikacja
Z 115KM na 136KM
Scroll to Top